مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-10اقتصادي

بهره برداری از پروژه اتصالات 230 کیلوولت غرب رشت در دهه فجر


مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با بیان این که پروژه اتصالات 230 کیلوولت غرب رشت در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه با اعتبار 139 میلیارد ریالی افتتاح می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با بیان این که پروژه اتصالات 230 کیلوولت غرب رشت در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه با اعتبار 139 میلیارد ریالی افتتاح می شود.

بهمن داراب زاده در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه اتصالات 230 کیلوولت غرب رشت با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه انتقال و فوق توزیع مناطق مرکزی استان گیلان و کمک به تامین برق مطمئن مشترکین در شهرستان های رشت، صومعه سرا، فومن، شفت و.

در دهه فجر سال جاری با اعتبار 139 میلیارد ریال در مدار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه، علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه انتقال و فوق توزیع مناطق مرکزی استان گیلان، امکان تغذیه مطمئن پست غرب رشت و به تبع آن، تغذیه مطمئن پست های فوق توزیع پایین دست و در نهایت بهبود کیفیت توان و تغذیه مطمئن تر مشترکین موجود و متقاضیان آتی فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان ادامه داد: پروژه ورود و خروج خط دومداره 230 کیلوولت رشت شمالی - سیادتی - پونل تا پست غرب به طول 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه اتصالات 230 کیلوولت غرب رشت در دهه فجر

بهره برداری از پروژه اتصالات 230 کیلوولت غرب رشت در دهه فجر